تهران ، همت غرب ، خيابان شهيد كبيرى طامه ، بین لاله چهارم و پنجم ، پلاك 50 ، طبقه سوم - تلفن : 44615605 - 021

درمان افتادگی پلک با هایفوتراپی؛ مزایا، ماندگاری، عوارض و هزینه

بعضی از افراد به صورت ژنتیکی و برخی با گذر زمان و افزایش سن دچار افتادگی پلک می شوند. این موضوع چهره افراد را عبوس، ناراحت و مسن تر نشان می دهد و باعث کاهش جوانی و شادابی چهره می شود. هایفوتراپی یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود. در این روش، امواج اولتراسوند با شدت بالا و به روشی کنترل ‌شده به ناحیه تحت درمان تابانده می‌شوند و به طور کنترل‌شده، آسیب‌های میکرو در لایه‌های زیرین پوست ایجاد می‌کنند. در پاسخ به این آسیب‌ها، روند بهبودی و بازسازی در پوست آغاز می‌شود و در نتیجه چربی‌های تجمع یافته در هم شکسته شده و پوستی که قبلاً حالت شل شدگی داشته بود، جمع می‌شود و بافت آن انسجام پیدا می‌کند. ایجاد آسیب کنترل‌شده به بافت‌ها همچنین موجب تولید کلاژن جدید در پوست می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای هایفوتراپی برای افتادگی پلک

مراحل لیفت پلک با هایفوتراپی

  1. ابتدا ناحیه مورد نظر کاملاً پاکسازی می شود.
  2. برای انتقال بهتر امواج فراصوت از ژل التراسوند بر روی پوست استفاده می شود.
  3. امواج فراصوت توسط دستگاه خاصی به پوست ناحیه مورد نظر تابانده می شود و به صورت متمرکز به بافت های زیرین پوست انتقال پیدا می کند. این روش درمانی هیچگونه آسیبی به بافت های اطراف وارد نمی کند و نیازی به جراحی و برش بر روی پوست نیست و با ایجاد کمی گرما در ناحیه درمانی موجب تحریک سلول ها و تولید کلاژن می شود افزایش کلاژن در ناحیه درمانی منجر به لیفت و سفت شدن پوست می شود.
پلک با هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی برای افتادگی پلک

شرایط انجام هایفوتراپی پشت پلک

چشم و نواحی مربوط به آن مانند زیر چشم و پلک، از مناطق حساس بدن هستند، بنابراین شما وظیفه دارید که برای انجام این هایفوتراپی پیش هر کسی نروید و به یک متخصص مراجعه کنید. مزیت این امر این است که این متخصصان، با دستگاه هایفوتراپی آشنا هستند و موارد زیادی را با شرایط مشابه شما درمان کرده اند. در صورتی که شما به متخصص مربوطه مراجعه نکنید، از نظر ظاهری بیشتر دچار مشکل می شوید.

آیا هایفوتراپی افتادگی پلک درد دارد؟

زمانی که هایفوتراپی انجام می شود، امواج تابانده شده به ناحیه درمان ممکن است باعث ایجاد انرژی گرمایی شود و این گرما ممکن است باعث ناراحتی فرد شود؛ اما این حالت به صورت موقت می باشد و نشان دهنده تولید کلاژن در ناحیه درمانی می باشد.گاهی افراد در مورد دردهایی که ایجاد می شود ناراحتی دارند که پزشک متخصص برای رفع نگرانی آنها توصیه هایی می کند. از جمله قبل اقدام به هایفوتراپی، قرص استامینوفن یا داروی ضد التهاب غیر استروئیدی استفاده کنند. همچنین در ناحیه درمانی از بی حسی موضعی استفاده می شود؛ اما ممکن است بعد از درمان با رفع اثر بی حس کننده کمی درد فرد شود که این درد نیز طی چند ساعت کاملا ًبرطرف می شود.

تعداد جلسات هایفوتراپی برای افتادگی پلک

تعداد جلسات هایفوتراپی با توجه به نوع پوست افراد و میزان افتادگی پلک مشخص می شود؛ اما بعد از انجام یک جلسه هایفوتراپی نتایج قابل قبولی دریافت خواهید کرد.

آیا هایفوتراپی برای افتادگی پلک موثر است؟

هایفوتراپی پلک یکی از روش هایی پر کاربرد می باشد که برای زمانی که فرد دچار افتادگی پوست در ناحیه پلک می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

هایفوتراپی برای افتادگی پلک مناسب چه کسانی است؟

قبل از انجام هایفوتراپی، پوست توسط پزشک متخصص بررسی می شود و در صورتی که فرد گزینه مناسبی برای انجام هایفوتراپی باشد، این روش درمانی انجام می گیرد. موارد زیر می تواند از هایفوتراپی استفاده کنند:

چه کسانی نمی‌توانند از هایفوتراپی افتادگی پلک استفاده کنند؟

چرا هایفوتراپی پلک نسبت به سایر روش‌های زیبایی مناسب‌تر است؟

این روش بدون درد و کاملا ًغیر تهاجمی است. همچنین از توانایی طبیعی بدن شما برای ترمیم خود استفاده می‌کند تا با تشویق تولید کلاژن، پوستی سفت‌تر تشکیل دهد. انرژی اولتراسوند درمان هایفو به این فرآیند کمک می‌کند و علاوه بر سفت کردن پوست، این درمان می‌تواند چین و چروک و خطوط ریز را نیز از بین ببرد. از طریق نیروی امواج، پلک ها لیفت شده و حالت کشیده پیدا می کنند و منجر به زیبایی و جوانی خواهد شد.

عوارض هایفوتراپی برای افتادگی پلک

هزینه های لیفت پلک با هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان افتادگی پلک و … می‌‎باشد.


آدرس : تهران ، همت غرب ، خيابان شهيد كبيرى طامه ، بین لاله چهارم و پنجم ، پلاك 50 ، طبقه سوم
تلفن : 44615605 - 021درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

درمان درد کتف و شانه با طب سوزنی؛ سوزن درمانی شانه یخ زدهدرمان درد کتف و شانه با طب سوزنی؛ سوزن درمانی شانه یخ زده

طب سوزنی یک گزینه درمانی طبیعی و بدون نیاز به جراحی برای درد های کتف و شانه ناشی از شانه یخ زده، تاندونیت، بورسیت و یا گرفتگی عضلات شانه و کتف است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

فواید طب سوزنی برای درمان گردن درد و دیسگ گردنفواید طب سوزنی برای درمان گردن درد و دیسگ گردن

طب سوزنی گردن به عنوان یک روش درمانی طبیعی و غیرتهاجمی برای درمان دیسک گردن و گرفتگی عضلات و آرتروز گردن مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-20

آیا طب سوزنی باعث لیفت و رفع افتادگی صورت می شود ؟آیا طب سوزنی باعث لیفت و رفع افتادگی صورت می شود ؟

طب سوزنی با تحریک نواحی خاصی از پوست جریان خون را افزایش داده و تولید کلاژن را تقویت می کند. این فرآیند موجب بهبود خاصیت ارتجاعی و سفت شدن پوست می شود ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15