تهران ، همت غرب ، خيابان شهيد كبيرى طامه ، بین لاله چهارم و پنجم ، پلاك 50 ، طبقه سوم - تلفن : 44615605 - 021

هایفوتراپی غبغب؛ مزایا، مراقبت، عوارض و هزینه

غبغب به چربی تجمع یافته در ناحیه به هم پیوستن گردن و چانه گفته می شود که در اثر چاقی، افزایش سن و عوامل ژنتیکی بروز می کند. تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه، زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد را از بین می‌برد. یکی از روش های غیرتهاجمی و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش هایفوتراپی می باشد. هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند. در هایفوتراپی با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی غبغب می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای هایفوتراپی غبغب

برای آگاهی از نقش پی آر پی در شادابی و جوانسازی پوست ، کلیک کنید.

روش انجام هایفوتراپی غبغب

در روز عمل، باید سعی کنید با پوست تمیز و بدون آرایش به کلینیک بروید. درمانگر همچنین چانه و نواحی اطراف گردن را قبل از شروع HIFU به طور کامل تمیز می کند. سپس یک ژل مخصوص روی پوست چانه ریخته می‌شود. این ژل شبیه ژل مورد استفاده در سونوگرافی است. پس از ریختن ژل، دستگاه HIFU روی گردن و چانه قرار می‌گیرد. شدت و مقدار امواج اولتراسوند با توجه به شدت یا ضخامت چربی زیر جلدی انباشته شده تنظیم می‌شود. این امواج مستقیماً به مناطق مورد نظر برخورد می‌کند و هیچ آسیبی به مناطق اطراف وارد نخواهد کرد. هر جلسه هایفوتراپی چانه اغلب بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد و نیازی به بیهوشی ندارد؛ زیرا هایفوتراپی برای رفع غبغب یک روش کاملاً بدون درد است.

آمادگی لازم قبل از هایفوتراپی غبغب

  1. قبل از مراجعه به کلینیک جهت انجام هایفوتراپی پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی منطقه مورد نظر استفاده نکنید.
  2. قبل از انجام هایفوتراپی اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را استفاده می‌کنید حتماً در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید و از بروز هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید.
  3. هنگام مراجعه به کلینیک از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.
هایفوتراپی غبغب

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب

آیا هایفوتراپی باعث آب شدن چربی غبغب می‌شود؟

هایفوتراپی با تحریک لایه های عمیق پوست به کلاژن سازی، چربی های ناحیه پوست غبغب را جمع کرده و افتادگی یا شل شدگی پوست این ناحیه را رفع می نماید.

برای هایفوتراپی غبغب چند جلسه درمان لازم است؟

برای از بین بردن غبغب با هایفو تقریباً به 1 جلسه درمان نیاز است؛ اما باید توجه داشته باشید که نتیجه نهایی هایفو به پروسه تولید کلاژن بدن فرد بستگی دارد و ممکن است برای برخی از افراد پزشک معالج 2 الی 3 جلسه هم تجویز کند.

کاندیداهای مناسب برای هایفوتراپی غبغب

سن مناسب برای هایفوتراپی غبغب چند سال است؟

سن بالای 30 سال کاندید مناسبی برای هایفوتراپی غبغب است.

زمان نتایج هایفوتراپی غبغب

به طور کلی حداکثر 3 ماه بعد از انجام هایفوتراپی، نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

ماندگاری هایفوتراپی غبغب

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌ توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا 6 ماه و حداکثر تا 3 سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است.

عوارض جانبی هایفوتراپی غبغب

هزینه‌ هایفوتراپی غبغب

عوامل تأثیرگذار بر قیمت هایفوتراپی به مواردی چون ناحیه مورد درمان، مکان کلینیک، نوع دستگاه هایفوی مورد استفاده و تعداد جلسات هایفوتراپی اشاره کرد.


آدرس : تهران ، همت غرب ، خيابان شهيد كبيرى طامه ، بین لاله چهارم و پنجم ، پلاك 50 ، طبقه سوم
تلفن : 44615605 - 021درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

آیا طب سوزنی باعث لیفت و رفع افتادگی صورت می شود ؟آیا طب سوزنی باعث لیفت و رفع افتادگی صورت می شود ؟

طب سوزنی با تحریک نواحی خاصی از پوست جریان خون را افزایش داده و تولید کلاژن را تقویت می کند. این فرآیند موجب بهبود خاصیت ارتجاعی و سفت شدن پوست می شود ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15

درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) با طب سوزنیدرمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) با طب سوزنی

یکی از موثرترین و طبیعی ترین روشهای درمان روده تحریک پذیر یا ibs طب سوزنی است که برای کاهش دردهای شکمی ، نفخ و اسهال و یبوست استفاده می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-11

درمان توانبخشی طب سوزنی برای کاهش عوارض سکته مغزیدرمان توانبخشی طب سوزنی برای کاهش عوارض سکته مغزی

سوزن درمانی یا طب سوزنی پس از سکته مغزی برای حل مشکلات گفتاری ، شناختی ، حرکتی ، مشکل در بلع و فلج یک طرفه موثر و مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08