تهران ، همت غرب ، خيابان شهيد كبيرى طامه ، بین لاله چهارم و پنجم ، پلاك 50 ، طبقه سوم - تلفن : 44615605 - 021

مزوتراپی ضد لک پوست؛ درمان لک صورت، اثرات، ماندگاری و مراقبتها

لک صورت، یکی از رایج ترین عواملی است که بر زیبایی پوست اثر می گذارد. مزوتراپی، یک روش درمانی غیر جراحی است که می تواند با تأمین مقادیری از مواد مؤثر مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و مواد روشن کننده به طور مستقیم برای ناحیه مورد نظر، باعث بهبود لک های قهوه ای صورت و نقاط تیره پوست شود. در روش مزوتراپی، پزشک دوز مناسبی از داروهای مؤثر که ترکیبی از مواد سازنده و ترمیم کننده پوست هستند را با ایجاد بیحسی موضعی، با تزریقات متعدد و دقیق در عمق چند میلی متری و در داخل پوست انجام می دهد. این داروی ترکیبی با تأثیر مستقیم در کمترین زمان ممکن لک های پوستی را از بین می برد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی برای کدام لک های پوستی خوب است ؟

با این روش می‌توان انواع لکه ‌های پوستی از جمله لک‌های خورشیدی، ملانوتیک، لکه‌های آفتاب سوختگی، لک‌های هیپرپیگمانتاسیون و لک پیری را تا حد زیادی درمان نمود.

مزایای مزوتراپی برای رفع لک صورت

مزوتراپی ضد لک پوست

میزان اثرات مزوتراپی لک صورت

یکی از مزایای اصلی مزوتراپی لک، کاهش رنگدانه های پوستی و صاف شدن پوست است. این روش می‌تواند به روشن شدن پوست و از بین بردن لکه‌ها و همچنین به بهبود بافت پوست کمک کند. همچنین می‌تواند به افزایش تولید کلاژن کمک کند، که می‌تواند منجر به سفت‌تر و جوان‌تر شدن پوست شود.

نحوه درمان لک صورت با مزوتراپی چگونه است ؟

نحوه انجام مزوتراپی برای لک‌های صورت به این شکل است که مواد درمانی و مغذی به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شود. عمق تزریق ممکن است بین 1 تا 4 سانتی‌متر باشد. پیش از شروع تزریق، از بی‌حس‌کننده بر روی پوست استفاده می‌شود تا درد کاهش یابد. در هر بار تزریق، حدود یک قطره از دارو زیر پوست تزریق می‌گردد. مزوتراپی لک‎ صورت با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. این سوزن‌ها در دستگاه قرار می‌گیرند و با حرکات رفت و برگشت سریع، در پوست تزریق می‌شوند.

اقدامات قبل از مزوتراپی لک صورت

مراقبتهای پس از مزوتراپی لک صورت

ماندگاری مزوتراپی لک صورت چقدر است؟

بسته به نوع پوست، وضعیت و تعداد جلسات تکمیل شده، نتایج مزوتراپی ممکن است بین 12 تا 18 ماه باقی بماند. علاوه بر این موارد، تبحر پزشک یا اپراتور نیز در ماندگاری دائمی مزوتراپی صورت نقش مهمی دارد.

تعداد جلسات مزوتراپی برای لک صورت

معمولاً برای درمان لک های پوستی و جوانسازی صورت یک دوره درمانی 2 تا 4 جلسه با فاصله یک تا دو هفته ای می توان انجام داد.

موارد منع مزوتراپی برای لک صورت

بهترین برند کوکتل مزوتراپی ضد لک صورت

عوارض مزوتراپی ضد لک پوست

هزینه مزوتراپی ضد لک پوست صورت

مزوتراپی هزینه مشخص و ثابتی ندارد. قیمت انجام مزوتراپی با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع کوکتل ضد لک، دستمزد پزشک، تعداد جلسات، میزان لک و… متفاوت است.

نتیجه گیری

مزوتراپی، روشی موثر برای درمان لک صورت و همچنین جوانسازی مجدد پوست صورت است. در این روش از طریق ورود سوزن های بسیار ریز مواد مغذی و ویتامین ها به لایه های زیرین پوست تزریق می شود و در نتیجه با تامین مواد مغذی برای پوست، جوانی دوباره به صورت شما باز می گردد. برای ترمیم و درمان لک و پیشگیری از بازگشت لک های پوستی باید حتما به پزشک مراجعه کنید. یک پزشک متخصص با بررسی پوست شما و یافتن علت ایجاد لک پوست، درمان با مزوتراپی لک را انجام میدهد.


آدرس : تهران ، همت غرب ، خيابان شهيد كبيرى طامه ، بین لاله چهارم و پنجم ، پلاك 50 ، طبقه سوم
تلفن : 44615605 - 021درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

آیا طب سوزنی باعث لیفت و رفع افتادگی صورت می شود ؟آیا طب سوزنی باعث لیفت و رفع افتادگی صورت می شود ؟

طب سوزنی با تحریک نواحی خاصی از پوست جریان خون را افزایش داده و تولید کلاژن را تقویت می کند. این فرآیند موجب بهبود خاصیت ارتجاعی و سفت شدن پوست می شود ...

تاریخ انتشار : 1403-06-15

درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) با طب سوزنیدرمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) با طب سوزنی

یکی از موثرترین و طبیعی ترین روشهای درمان روده تحریک پذیر یا ibs طب سوزنی است که برای کاهش دردهای شکمی ، نفخ و اسهال و یبوست استفاده می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-11

درمان توانبخشی طب سوزنی برای کاهش عوارض سکته مغزیدرمان توانبخشی طب سوزنی برای کاهش عوارض سکته مغزی

سوزن درمانی یا طب سوزنی پس از سکته مغزی برای حل مشکلات گفتاری ، شناختی ، حرکتی ، مشکل در بلع و فلج یک طرفه موثر و مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08